Металопрокат та металоконструкції

cart
Кошик порожній

Металопрокат та металоконструкції

Повернення товару протягом встановленого терміну гарантії.

Повернення товару відбувається відповідно до Закону України «Про захист прав споживачів». У період 14 днів можна оформити повернення товару за умов:

  1. товар не був в експлуатації;
  2. цілісність товару та упаковки не порушена;
  3. збережено документ, що підтверджує оплату;
  4. виріб не відноситься до переліку товарів неналежної якості, повернення яких обмежено рішенням Кабінету Міністрів України (постанова від 19 березня 1994 р. №172).

Повернення товару від юридичної особи та фізичної особи - підприємця.

Повернення товару від юридичної особи та фізичної особи - підприємця (далі - ФОП) можливе, якщо товар хорошої якості, що повертається, без ознак експлуатації і має товарний вигляд. Для повернення товару юридична особа або ФОП має надати: - рахунок на повернення товару з печаткою компанії, виданий на сьогоднішній день, де вказано його реєстраційний номер; компенсаційний лист із печаткою компанії, яка повертає товар; супровідна записка (копія); товар, який повертається, належної якості. У накладній на повернення має бути зазначена інформація про компанію, яка повертає товар, її реквізити.

Компанія-продавець, яка приймає товар на повернення, залишає за собою право перевірити його на цілісність та якість, а також відмовитися від повернення у разі пошкодження, ознак використання товару або неправильно поданих документів на повернення.

Відповідно до українського законодавства, покупець має право повернути або обміняти придбаний ним товар з двох причин:

  1. Товар не відповідає якості, яку було заявлено його виробником.
  2. Товар відповідає всім вимогам, але не влаштовує з тієї чи іншої причини споживача.

Завантажити лист для повернення коштів

Придбання продукції неналежної якості

Стаття 8 Закону «Про захист прав споживача» пояснює – у випадках, коли покупець виявив серйозні недоліки у придбаному ним товарі, виникнення яких обумовлено виключно провиною виробника, він може офіційно вимагати повернення своїх грошей або заміни покупки.

До суттєвих (відповідно до статті 1 цього Закону) відносять недоліки, які не дають можливості застосовувати товар за його прямим призначенням.

При цьому подібні дефекти виникли з вини виробника, і повторюються знову після ремонту з незалежних від споживача причин, а також мають одну або кілька ознак, наведених далі:

  1. Усунення недоліків буде здійснюватися більше 14 днів.
  2. Виправити дефект неможливо.
  3. Ремонт змінить певні характеристики або зовнішній вигляд товару, що не передбачено угодою про покупку.

Експертиза, яка встановлює якість товару, виконується у Сервісному Центрі. Ця операція визначає, дотримувався чи ні покупець умови експлуатації продукції, які описані у гарантійному талоні. Експертиза організовується протягом трьох діб (ст. 17, п.4) з моменту, коли споживач дав письмову згоду на її проведення.

Зверніть увагу! Перевірка, що показує, що дефекти товару утворилися після передачі споживачеві через неправильне транспортування, зберігання чи експлуатації, оплачується покупцем.

Якщо експертизу неможливо зробити у зазначені терміни, споживач має право попросити про заміну товару на аналогічну за функціональністю, але продукцію іншого виробника, яка відрізняється за моделлю та маркою. При цьому здійснюється перерахунок вартості покупки і продавець повертає за необхідності зайві гроші.

Перерахунок не виконується при обміні бракованого товару на продукцію того самого виробника, яка за минулий час змінилася в ціні. Коли заміна здійснюється на товар ідентичної якості іншої моделі або виробника, перерахунок провадиться виходячи з вартості виробу:

  • у день покупки (при зниженні ціни)
  • на дату обміну (якщо вартість збільшується).

Продавець зобов'язаний виконати вимоги покупця щодо повернення витрачених ним фінансових коштів у день їх пред'явлення. Якщо такої можливості немає, споживачеві мають повернути гроші упродовж 1 тижня після його офіційного звернення.
Коли ціна під час перерахунку знижується, враховується вартість товару на момент його покупки, підвищується – на дату висунутих вимог.


Придбання якісного товару

Покупець відповідно до статті 9 Закону «Про захист прав споживача» має можливість обміняти придбаний ним товар на такий самий, якщо:

  1. Товар неможливо використовувати за прямим призначенням. При цьому він зберіг свої споживчі якості, документацію, пломби, заводську упаковку та товарний вигляд, оскільки споживач їм не користувався
  2. Товар не підійшов за формами, геометричними параметрами, кольором.

У ситуаціях, коли продавець не може обміняти товар на такий самий через його відсутність, споживач має право:

  • оформити повернення витрачених грошей;
  • придбати будь-який інший виріб;
  • здійснити обмін товару в момент, коли він з'явиться у продажу.

Якщо покупцю віддають гроші, до уваги береться вартість товару на момент його придбання. Повернення коштів здійснюється в день обігу або протягом 7 днів.

Продавець розглядає прохання покупця за умови, що останній:

  • подає гарантійний талон, у якому заповнені всі необхідні поля;
  • віддає заводську упаковку з нанесеним на неї штрих-кодом та повністю укомплектований товар;
  • є товарним чеком, що підтверджує зроблене придбання.

Якщо товар повертається через свою неналежну якість, до нього має бути доданий акт, складений фахівцями Сервісного Центру, в якому описані всі дефекти. Він затверджується круглою печаткою. Тільки за дотримання всіх зазначених умов, покупець має реальну можливість повернути гроші або зробити обмін продукції.

У ряді випадків домогтися повернення коштів або обміну товару не можна. До таких відносять такі ситуації:

  1. У товару немає серйозних дефектів з вини виробника, але є недоліки, які утворилися через дії споживача.
  2. З моменту придбання товару минуло понад 14 днів.
  3. Покупець не має гарантійного талона або товарного чека.
  4. Товар повертається не в повній комплектації.
  5. Під час обстеження товару працівники Сервісного Центру встановили, що споживач порушував умови гарантійного обслуговування (намагався ремонтувати виріб, розкривав його тощо).

Кілька важливих нюансів містяться у 3 пункті 4 статті Закону «Про захист прав споживача». Вони кажуть, що покупець винен:

  • уважно ознайомитися з правилами використання товару;
  • застосовувати придбану продукцію за призначенням, враховуючи рекомендації щодо її експлуатації;
  • звернутися до роз'яснень, якщо правила застосування товару не зовсім зрозумілі, до його виробника або продавця;
  • дотримуватись заходів безпеки при використанні товару (загальноприйнятих, обумовлених у документах виробника), що дозволить виключити негативні наслідки експлуатації товару.
Дізнатись ціни